Posiadamy w ofercie szereg szkoleń otwartych oraz szkoleń zamkniętych. Te pierwsze gromadzą uczestników różnych branż wokół wspólnego tematu szkoleniowego. Skierowane są do kadry menedżerskiej, specjalistów różnych branż, a także pracowników szeregowych. Są okazją zdobycia wiedzy, ale też nawiązania kontaktów. 

Celem szkoleń jest poszerzanie wiedzy z danego obszaru i rozwój umiejętności zawodowych. Nasza oferta obejmuje bardzo szeroki obszar praktyki biznesowej, z którym przedsiębiorcy spotykają się na co dzień. Zdobyta na szkoleniach wiedza staje się doskonałym narzędziem do wykorzystania przez przedsiębiorców w codziennej praktyce rynkowej.


Szkolenia otwarte
Szkolenia otwarte są bardzo skuteczną i wygodną formą rozwoju kadry managerskiej, specjalistów i pracowników liniowych. Pozwalają kształcić umiejętności i zdobywać wiedzę potrzebną w realizacji celów zawodowych. Szkolenia otwarte to doskonałe rozwiązanie w sytuacji, gdy trzeba przeszkolić pojedyncze osoby lub małe grupy (do 5/6 osób) dostarczając im nowej wiedzy i rozwijając profesjonalne umiejętności.

Bardzo ważną zaletą szkoleń otwartych jest możliwość porównania  i wymiany swoich doświadczeń zawodowych z doświadczeniami uczestników z innych firm i branż.

Atrakcyjny system rabatów i promocji, który stosujemy w szkoleniach otwartych ułatwia dobranie oferty do możliwości budżetu szkoleniowego naszych Klientów.
Oferujemy:

1. Szkolenia z zarządzania
2. Szkolenia sprzedażowe
3.Szkolenia z negocjacji biznesowych
4. Szkolenia z obsługi klienta i obsługi posprzedażowej
5. Szkolenia z księgowości w firmie
6. Szkolenia z Kadr i Płac.

Szkolenia z Zarządzania

1. Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym
2. Komunikacja wewnętrzna w zespole
3. Techniki motywacji
4. Zarządzanie czasem
5. Wyznaczanie celów

Szkolenia Sprzedażowe

1. ETAPY WIZYTY HANDLOWEJ
2. POZYSKIWANIE KLIENTÓW (Prospecting)
3. TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
4. TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW 5. NEGOCJACJE HANDLOWE

Szkolenia z obsługi klienta

1. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA 2. OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
3. STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
4. ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI
5. OBSŁUGA POSPRZDAŻOWA

Szkolenia z księgowości

1. Formy prowadzenia działalności gospodarczej
2. Kadry i Płace
3. Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów
4. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
5. Podatek VAT
6. Samochód w firmie
7. Obowiązki podatkowe i rozliczeniowe
AR BIURO RACHUNKOWE
Telefon: +48 696 784 448
Email: arbiuro84@gmail.com

(c)2018, Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Liczba odwiedzin: 2841
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem